Skazaniec - Krzysztof Spadło




Tytuł: "Skazaniec. Na pohybel całemu światu"
Autor:  Krzysztof Spadło
Seria:  Skazaniec, tom I
Wydawnictwo:  self-publishing/Krzysztof Spadło
Rok wydania: 2013
Liczba stron:  553

Miesiąc temu, przeglądając blogi o literaturze, natrafiłam na akcje zgłaszania się chętnych, którzy chcieliby zmierzyć się z powieścią polskiego autora. Opis książki tak mnie zaintrygował, że zdecydowałam się zgłosić do tego przedsięwzięcia.

Jakież było moje zdziwienia, gdy na skrzynkę mailową otrzymałam od autora świeżutki egzemplarz książki w formacie pdf.


Moja pierwsza myśl, że przecież to może być pozycja książkowa skierowana bardziej dla mężczyzn (ach to stereotypowe myślenie). Jednakże, jakie było moje zdziwienie, kiedy przeczytałam kilka pierwszych stron...


Skazaniec” to historia młodego człowieka, który na początku lat 20-tych ubiegłego stulecia trafia do Centralnego Więzienia we Wronkach. Tym młodym więźniem jest Stanisław Żabikowski, który zostaje skazany na dożywocie. Akcja książki toczy się równorzędnie z wieloma ciekawymi wydarzeniami historycznymi...


Czytając tę powieść miałam wrażenie, że dosłownie znajduje się za więziennymi kratami, że odczuwam tę samą bezsilność wobec losu, jak główny bohater.
Książka ta, to nie tylko Stanisław Żabikowski. To również cała galeria ciekawych postaci – współwięźniów oraz strażników – którzy jeszcze bardziej uatrakcyjniają opowieść.
Relacje współwięźniów ukazane w książce potrafią zmienić się z dnia na dzień, ale są też takie, które przeradzają się w przyjaźń na całe życie.
Niesamowite jest to, że czyta się tę historię między innymi z wielkiej ciekawości, z jakiego to powodu główny bohater trafił do więzienia z dożywotnim wyrokiem. Ale uprzedzam, tego nie dowiecie się nawet na ostatniej stronie!

Wartka akcja, błyskotliwe dialogi i szybkie zwroty akcji to cechy charakterystyczne tej książki. 

Już czekam na kolejny - II tom. 

Chciałabym podziękować panu Krzysztofowi Spadło za umożliwienie mi zapoznania się z jego twórczością i dostarczenie mi tym samym niesamowitej rozrywki.

Jeśli poszukujecie więcej informacji o Krzysztofie Spadło i jego najnowszej książce, to odsyłam Was na stronę internetową autora, gdzie znajdziecie między innymi film promujący powieść.

0 komentarze :

Prześlij komentarz

 
pomagajonline

KĄCIK HAZARDZISTY


Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Durszlak.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
myTaste.pl
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl

statystyka

Kontakt

zofianazofiana@gmail.com

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *