Zaskakująco dobra sałatka z wędzoną rybą, makaronem i żółtym serem

Mackerel Pasta Salad


Pewnie niektórzy pomyśleli, że przeszłam w blogowy niebyt. Ale nic z tych rzeczy! 
Mam nadzieję, że wypoczęliście na wakacjach ode mnie również;), ponieważ wracam!


Uwielbiam ryby pod każdą postacią, ale nigdy nie jadłam sałatki, w której królowałaby wędzona makrela. 
No i przyszedł taki dzień, że wzięłam sprawy w swoje ręce, a efekt moich poczynań poniżej.

SKŁADNIKI
makaron (użyłam ok. 250g makaronu orzo)
1/2 wędzonej makreli
100-150g sera żółtego
kilka kawałków marynowanej papryki
1 puszka kukurydzy
świeży koperek
majonez
jogurt grecki / śmietana
mielony kolorowy pieprz
szczypta cukru

WYKONANIE
Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu i pozostawiamy do ostygnięcia.
Połowę makreli rozdrabniamy, usuwając ości. 
Kroimy marynowaną paprykę w kostkę, ser żółty oraz szatkujemy koperek.
Wszystkie składniki umieszczamy w misce, dodajemy jogurt grecki/śmietanę, majonez oraz pieprz i szczyptę cukru.
Całość mieszamy i pozostawiamy chwilę, aby sałatka mogła się przegryźć. 


Mackerel Pasta Salad

Jadacie sałatki z wędzonymi rybami?

0 komentarze :

Prześlij komentarz

 
pomagajonline

KĄCIK HAZARDZISTY


Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Durszlak.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
myTaste.pl
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl

statystyka

Kontakt

zofianazofiana@gmail.com

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *