ZOFIANA LINKUJE CIEKAWE STRONY #16




Ach ta leniwa niedziela. Miłej lektury!

Dziś rozpoczynamy interesującą stroną, która jest blogiem oraz magazynem o sztuce, dizajnie, wnętrzach, modzie i wielu innych dziedzinach.

Sorry, ale jak zobaczyłam te buty to nie mogłam się powstrzymać, żeby się z Wami nimi nie podzielić.
Nie wiem, co autor miał na myśli, ale jedno jest pewne w takim obuwiu na każdym zrobicie niezapomniane wrażenie! (i ta przyjemność za jedyne 50$)

Gdy tylko widzę te zdjęcia od razu uruchamia mi się lęk wysokości. Ale cholernie podobają mi się te zdjęcia i podziwiam autorów za odwagę i pomysłowość w robieniu fotek z podróży.

7 szybkich i tanich pomysłów na to, aby Twoje auto pomieściło wszystko oraz świeciło czystością.

Pozostając w temacie motoryzacyjnym, ale w zupełnie innej odsłonie.  
Nie wiedziałam, że z opon można zrobić takie cuda!
P.S. chyba zacznę zbierać stare opony ;)

Też zastanawialiście się do czego służy dodatkowa dziurka w adidasach? Tutaj macie odpowiedź.


Połączył ich los i wspaniała przyjaźń.

P.S. Gorąco polecam książkę "Chłopiec i pies" Wendy Holden, która opowiada historię tej pięknej przyjaźni.

0 komentarze :

Prześlij komentarz

 
pomagajonline

KĄCIK HAZARDZISTY


Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Durszlak.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
myTaste.pl
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl

statystyka

Kontakt

zofianazofiana@gmail.com

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *