Ekspresowe lody bananowo-czekoladowe


Banana Chocolate Ice Cream


Ktoś kiedyś powiedział: "Jeśli w niebie nie ma lodów, to ja tam nie idę"
i ja się pod tym podpisuję ;-)


Banana Chocolate Ice Cream


SKŁADNIKI
Kilka bananów
Krem czekoladowy w słoiku
Opcjonalnie:
kakao
kilka łyżek śmietany


WYKONANIE
Wszystko zależy od tego, jak dużo lodów chcecie zrobić i jak mają być słodkie (moje wyszły słodziutkie).
Użyłam 3 dużych bananów, 2 duże łyżki kremu czekoladowego, 1 łyżeczki kakao i 1 łyżki śmietany (jeśli chcecie mniej tłuste lody, zrezygnujcie z niej). 
Składniki umieściłam w pojemniku i mikserem ręcznym zmiksowałam, a następnie umieściłam w zamrażarce.
Wyszła z tego porcja na 4 osoby.


Banana Chocolate Ice Cream

Ktoś w Was nie lubi lodów? 
Niech się taki śmiałek zgłosi ;)

9 komentarze :

  1. Ja uwielbiam lody w każdej postaci :D Wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to juz wiem co jutro będzie na podwieczorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniaaaam! Chyba wszyscy / wszystkie kochamy lody :D Ja mogę je pochłaniać prawie w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja się zgłaszam Nie przepadam za lodami Zawsze wszyscy się ze mnie śmieją Każdy zamawia lody a ja ... cipsy, słodycze, kawę ale lody nie. Przyczyna jest jedna - mam bardzo wrażliwe gardło i lody powoduje niestety bóle gardła prawie za każdym razem. Oczywiście odrobina od czasu do czasu nikomu nie zaszkodziła. Za to mój mąż to czasem przesadza. Potrafi zjeść kubeł na kolacje yyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś wyjątkowa, bo znaleźć kogoś, kto nie szaleje za lodami to rzadkość :)
      Gdyby nie zdrowy rozsądek i myśli o pochłanianych kaloriach, pewnie też byłabym zdolna zjeść całe opakowanie lodów :)

      Usuń
  5. faktycznie, sposób na lody banalnie prosty:)

    OdpowiedzUsuń

 
pomagajonline

KĄCIK HAZARDZISTY


ARCHIWUM

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Durszlak.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
myTaste.pl
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl

statystyka

Kontakt

zofianazofiana@gmail.com

Napisz do mnie

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *